Grafitgrå

Förra veckan på väg hem från utflykten på Göta kanal tog vi vägen om Jönköping för jag ville så gärna till butiken Grafitgrå som ligger i Kaxholmen strax utanför. Jag tyckte jag hade tittat så noga på hemsidan att de hade öppet men tydligen inte för det var stängt den dagen! Sååå besviken och sååå tråkigt,,, som jag hade sett fram emot det! Och det är ju inte nästgårds precis. Nåja, med näsan tryckt mot fönstret... eller kameran så kunde jag ändå inte låta bli att ta några kort som jag bjussar på så ni får se allt fint jag gick miste om... hm! Hoppas på bättre tur nästa gång jag råkar ha vägarna förbi!
 
 

Kommentarer
Postat av: Åse Balko

Vilken otur, för det ser helt fantastiskt ut! Bättre lycka nästa gång.

2013-07-29 @ 21:42:59
URL: http://xn--sebalko-dxa.se
Postat av: Anonym

Usch vad trist när man väntat på att få göra ett besök.

2013-07-29 @ 23:45:28
Postat av: a-k

hmm.. signeringen verkar ligga nere.

2013-07-29 @ 23:46:15
URL: http://nancyandi.blogg.se
Postat av: Anonym

Förstår att du blev besviken! Grafitgrå skulle jag också gärna vilja besöka.
Fina bilder du lyckades få till ändå...:)
Kram
Christina

2013-07-29 @ 23:58:06

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se