Long time...

VAD ROLIGT att det fortfarande är så många inne här och läser trots att jag inte längre gör några inlägg! Efter nästan åtta års bloggande har jag gjort många inlägg så det finns mycket spännande, roligt och intressant att hitta här... så håll till godo! Jättekul! Numera är jag mest på Instagram och du är välkommen att följa @proformablogg där. Jag har en öppen profil och visar inte bara inredning! Här på bloggen har jag bl.a. nämnt om uterummet som vi var på gång att bygga. Det är nu färdigt och gissa om vi bor därute! Wow!!! På Instagram har jag visat massor av bilder under taggen proformasuterum, in och kolla! Andra bilder är på trädgården och finns under taggen proformasträdgård och mat och bakat under taggen proformashemmalagat.För övrigt allt annat mellan himmel och jord... så in och titta och se om det finns något du gillar! Kanske vi ses där... VÄLKOMMEN!

 

 

Kommentarer

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se