Pärlemor och silver

Så mycket fint det kommer under våren! Formex pågår ju för fullt just nu och med det massor av nyheter, förstås. Det dröjer ju ett tag till innan det kommer ut i butikerna men ett par saker jag direkt fastnat för... som åker in på önskelistan tills det är dags... är de här!
 
Vasen Omaggio från Kähler har fått en ny färg som är pärlemor, den tycker jag är jättefin! Jag har redan en stor i silver men mellanstorleken är en bra bukettstorlek och pärlemorranden är neutral och passar till de flesta blommor. Så ja tack!
 
 
 
Mässing har ju blivit så stort igen i inredning men jag som... "been there, done that"... har plockat bort allt sådan och blev förstås jätteglad när jag såg att Skultuna lanserar några av sina produkter i försilvrad mässing... ljusstakarna Liljan och Hutten. Dom båda skulle sitta fint! På bilden syns också vasen Boule och bricka/fat Karui.
 

Kommentarer
Postat av: Nilla Tankebubblor

Fin den där Omaggio. Jag har ingen, ännu. Kul att se inlägg på bloggen igen :-) Ha en fin helg.

Svar: Ja, jag fick ett plötsligt infall att göra ett inlägg. Vi får väl se vad det för med sig! :) Jag är jätteglad för min vas, så snygg!
Irene

2016-01-23 @ 09:45:56
URL: http://tankebubblor.blogg.se/
Postat av: Mathilda Schöfl

Vilka fina saker. Älskar att ha blommor nu på våren!!

2016-02-07 @ 11:33:04
URL: http://mathildis.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se