Ojojoj...

Det har varit fullt upp här med både det ena och det andra och man får ta minsta lilla stund för att göra klart innan det riktiga altanlivet börjar! Vi håller på för fullt med staketet på altan och min man målar allt innan vi sätter ihop det. Faktiskt riktigt smart för det vet ju alla hur pilligt det är att måla mellan ribborna. När det torkat mäter jag var ribborna ska sitta och mannen skjuter fast med nya leksaken, en spikpistol. Samarbet! Mycket återstår men ni kan se så fint det kommer bli. Mellan varven har jag dessutom fått gjort mitt lilla projekt med spegeln, en Adnet-kopia. Beskrivningen hittade jag här. Och så håller jag på med nya gardiner till vardagsrummet. Ja, det händer en del här som ni förstår och mycket lägger jag ut på Instagram (@proformablogg). Men så vaknar jag till och kommer på att det var jättelängesedan jag visade mig här också. Och nu dröjer det ett tag till för snart blir huset fullt. Min dotter med familj har köpt hus och flyttar i helgen, först hem till oss några dagar och på tisdag till huset. Så spännande! Önskar er en trevlig helg!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Det blir ju super snyggt!!

Svar: Tack snälla! :)
Irene

2015-05-29 @ 08:38:16
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se