Semester i halvtid

Här kommer några semesterkort från mig nu när det är halvtid. Altanliv förstås när det bjuds! Alltså... vädret styr upp och det är inte många middagar vi har suttit och ätit där denna sommar! Men man får vara glad för det lilla! Annars har vi hunnit med havsbandet på både Marstrand och Hönö, ätit jordgubbar och bakat paj och wienerbröd. Lite får man fuska när det är semester! Mitt i filminspelningen fick Ullared besök av oss men jag ville inte vara med på bild. Och så har jag myst med nya barnbarnet, snart en månad gammal. Mellan varven tar jag fram penseln och tar några vändor på staketet. Lite nytta måste man ju också göra! Och så är gardinerna i vardagsrummet klara, helt hållet! Puh... Trevlig helg alla!
 

Kommentarer
Postat av: Mian på Finaste mattan

Fin sommar! : )

2015-07-22 @ 16:05:41
URL: http://finastemattan.blogspot.se/
Postat av: Anonym

Kul att se att du är kvar i bloggvärlden. Ska försöka mig på en återkomst efter slarv de senaste tre åren. Skyller på studierna 😊 Helene/Ullevidsdal

Svar: Fast det är allt lite trögt med inläggen! Inspirationen vill inte riktigt infinna sig men jag hoppas...:)Studier är ju en god anledning, det tar ju upp tiden om något! Jag har dig med på bloglovin som jag kollar då och då så jag ser om du kommer igång igen! Good luck! /Irene
Irene

2015-07-26 @ 21:17:44

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se