Yellow Fellow

Det känns som detta är en repris på tidigare upplaga även om det är en nyhet för 2014, för det är inte första gången Vipp har gult på sina produkter. 2009 kom en limiterad variant där inspirationen hämtats från New Yorks gula taxibilar och den gången lite starkar nyans än den här som fått namnet Yellow Fellow. Ingen färg för mig då jag föredrar en mer neutral färg... och jag har en tvålpump från Vipp som jag faktiskt är supernöjd med. Dyr men väl värd sitt pris om du frågar mig så jag kan verkligen rekommendera den!
 

Kommentarer
Postat av: Ambienti

Nej, det blir nog inte gult i mitt badrum heller! Men visst blir man glad av lite färg...!:)
Ha en fin dag!
Kram
Christina

2014-03-03 @ 15:49:33
URL: http://www.ambienti.se/blogg

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se