Tänka att plaska runt i en sån här

Vad kul det är att titta på lyxiga hus! Och då menar jag r i k t i g t lyxiga, sådana där som man bara kan drömma om! Sådana där som kostar massor och sådana där som är så stora att man undrar om man egentligen behöver bo så stort! Nej, jag har ingen önskan om att äga ett sådant hus och ska jag vara riktigt ärlig så skulle jag nog heller aldrig trivas att bo så. Men nåt som ofta kommer med sådana här lyxiga hus är en lika lyxig pool. Och det drömmer jag gärna om, särskilt nu när det är riktig varmt igen som det är idag. Och väntas bli veckan framöver. Underbart! De här poolerna... med tillhörade hus kommer från Stonehaven Homes. Trevlig sommar till er alla!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk å ha det så där :)

2014-07-19 @ 19:28:54

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se