Glasburk med djurlock

Nu har jag verkligen försummat bloggen den sista tiden men det är tiden som inte räcker till. Jag har fortfarande fullt upp med att hjälpa min mamma med flytten! Är det inte uppackning så har det varit möbelbutiker men nu är i alla fall soffa, tv-bänk och sängbord beställt. Nu skulle jag behöva lite ledighet, precis lagom tills jag ska börja jobba igen. Naturligtvis har jag passat på att titta på lite eget också när vi farit runt i butikerna och de här fina glasburkarna sprang jag på hos Annorlunda Möbler i Kållered. Jag såg dom här burkarna första gången hos moltaz Design SHOP, blev så förtjust i dom då men eftersom de bara finns i mässing där (tips till den som vill ha mässing) vilket jag inte vill ha, blev jag så glad när jag hittade dom i silver. Jag slog till på den med elefanten som står här hemma, i köket för tillfället men kommer nog att få byta plats emellanåt. Gillar, gillar...
 
Bilden lånad från grossistens Facebooksida, THG Home & Interior

Kommentarer
Postat av: Ambienti

Elefantburken är ursnygg (och ja, jag föredrar också silver)...!
Ha en fin dag!
Christina

2014-01-08 @ 14:16:20
URL: http://www.ambienti.se/blogg
Postat av: Nilla Tankebubblor

Cool burk!
Gott nytt år!

2014-01-09 @ 09:12:34
URL: http://tankebubblor.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se