Nu en trivsammare hall

När jag ändå var på gång med fotande så passade jag på att ta några bilder på hallen också! Man får ju passa på när det är mittpådagenljus... och jag har ju inte visat hur det blev med tapeten. Alldeles lagom stor vägg för mönstrat och att det dessutom är hallen kommer säkert att göra att jag inte tröttnar så fort. Det blev ett inköp av en ny stol också, en Barcelonakopia i antikgrått. Lite mjukare i färg än svart och golvet är i nästan samma ton så det blev fint. Jag funderar på att ge mig på att göra en egen Adnetspegel också att hänga på väggen. Tror det skulle bli fint där! Jag har faktiskt till och med köpt hem en spegel från Ikea så vi får se, det kanske det kan bli ett mellandagspyssel.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ambienti

Å, så snyggt det blev! Gillar både tapeten och den nya stolen...:)
Ha nu en riktigt skön och avkopplande julhelg!
Och tack för hälsningen!
Julkramar Christina

2014-12-22 @ 23:58:57
URL: http://www.ambienti.se/blogg/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se