Nyheter - Ikea

Under oktober presenterar Ikea nyheter där många har en stil inspirerad av svensk formtradtion. Uttrycket är genuint och naturligt med mycket hantverkskänsla i detalj och mönster. Som till exempel textilierna Sissela som pryds av botaniska illustrationer av textilformgivaren Lisel Garsveden. Och som jag fastnade för! Jag har länge letat efter ett mönstrat påslakan i grått som inte är randigt eller rutigt så detta ska jag absolut ta mig en titt på. Pris: 99 kr för ett set om påslakan och örngott! Billigt är ju bra... men hur är kvaliten?
 
 
Övriga nyheter för oktober är bland annat textiler Strandkrypa, Snärjmåra och Dorthy, soffan Stocksund, porslinet Enigt och skrivbordet Hilver.
 
 
 
 

Kommentarer

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se