Nygamla skåpet

Lite hintade jag om ett skåp som jag hade målat klart, ett skåp som nu fått en ny svart "uniform"! Från början är det ett gammal teakskåp... och nu ojar ni er säkert när ni förstår att jag målat en 60-talsklenod men det var så skamfilat och tråkigt och jag kände inte alls för att ha det i originalskicket så det var inget alls att fundera över. Faktum är att jag redan för tio år sedan målade det vitt men nu har det alltså blivit svart och det kan jag bara säga... att jag inte gjort detta innan! Superfint... och supernöjd!!! Liten glimt får ni här!
 
 

Kommentarer
Postat av: Liw / gravid

Det man ser, ser fint ut =)

2014-08-27 @ 20:34:17
URL: http://finalyan.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se