Planterat

Nu känns det som hösten är här och jag fick sådan lust att förnya blommorna vid entrén. Pelargonerna har därför bytts ut mot enkla cryssbollar och jag tycker det är fint när de är så pass stora. Nu ska jag bara komma ihåg att vattna mina väktare vid dörren också, det brukar bli lite si och så med det nu när man inte lever altanliv längre. Pelargonerna ska jag försöka övervintra om vi hinner få klart i garaget (i bakgrunden) innan frosten kommer. Vi håller på att isolera det och har också delat av för ett förråd där jag tänker ha en växtlampa. Tror det blir jättebra! Och med det önskar jag er en fin vecka!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej!

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

För att gå med behöver du bara följa länken här: http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Med vänlig hälsning,

Emilie
Hittarecept.se

2013-09-17 @ 14:09:09
URL: http://www.hittarecept.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se