Målade krukor

Det tar på krafterna att vara ute i trädgården en hel dag och särskilt när man dras med en förkylning. Jag är så trött!!! Men det är svårt att hålla sig inne när det är mycket som behöver göras. Och vi har hunnit med en hel del denna helg! Två pallkragar till har kommit på plats i köksträdgården, rabatter har rensats, planteringsbordet är städat och växthuset är i full gång nu! Och så krukorna... kan inte låta bli att ge er en liten glimt på ett par av dom nu när jag planterat. Olivträdet i den runda krukan och en nyinköpt kanariepalm i den fyrkantiga. Fast växterna syns ju inte så mycket av... men det var ju i och för sig krukorna jag ville visa. Och så målade jag en sten också för att göra slut på färgen och jag ska måla ett par till men det får bli en annan dag. Idén fick jag här ifrån.
 
 
Bloglovin´ har tydligen problem med att få med alla inlägg i flödet. Jag har min egen blogg med i mitt flöde och har sett att en del av mina inlägg inte kommer med där. Jag har upmärksammat Bloglovin´ på problemet och fick svar att dom "har tekniska problem med uppdateringarna från blogg.se bloggar för tillfället men jobbar på att lösa detta så snart som möjligt". Det var i torsdags... håller tummarna att dom löser det snabbare än snabbast!
Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se