Semester... värme

Jag gick in i semesterkoman direkt... jisses vad trött jag var igår när jag gick från jobbet! Jag somnade framför TV´n och i morse sov jag ända till tio, vaknade med ont lite varstans i kroppen och tänkte att nu är jag på väg att bli sjuk. Det tog ett tag innan jag kände mig redo och fit for fight och nu känner jag mig ganska OK faktiskt. Att inleda semestern med att vara sjuk, det vill man ju inte! Men fint väder, det går jag gärna med på och det har vi haft idag! Och grilla och äta ute var också en bra början på semestern även om det snabbt blir kallt framåt kvällen. Men det finns det bot mot! Vi köpte för ett tag sedan en infravärmare som heter UFO, den är verkligen superbra! Fråga mig inte hur det fungerar med infravärme men jag vet att den här värmer hur gott som helst och det räcker bra för mig! Vill du veta mer så finns fakta här. UFO rekommenderas varmt av mig!
 

Kommentarer

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se