Sovrum i vinterskrud

I helgen som gick hade vi kalas här hemma och när det då var städat och fint passade jag på att ta några bilder. I sovrummet gjorde jag en lite mer vintrig bäddning och med snön som faller här just nu så passar ju det som handen i handsken så så får det bli framöver. Fast på helgen bara! Renskinnen köpte jag förra året och då hade jag dom i vardagsrummet men med de nya kuddarna där så tycker jag inte de passar in. Vargkudden likaså, tyget kommer här ifrån. Och så ser ni sänggaveln igen som jag gjort själv (hela beskrivningen på den finns här) och så Artemides Tolomeolampor. Tur jag tog till i storlek där, jag hade tänkt mig mini först men ändrade mig till midi. Kuddarna längst bak är en större storlek, 80x60, sköna att luta sig mot. De kommer från HouseDoctor och så har jag sytt vanliga örngott till dom. Inget märvärdigare än så! Trevlig helg på er!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: malin

Jättesnyggt Irene! Ha en fin helg.

Kram Maln

2013-12-06 @ 11:30:17
URL: http://inneoute.blogg.se
Postat av: Kerstins foto

Åh, det ser ju toppefint ut, Irene. Så härligt vintervärmande med renskinnen. Har aldrig ens tänkt på att man kan ha dom på sängen, här är vi vana att lägga dom på snödrivan på vårkanten så man kan ligga och sola. :)
Må så gott.
Kram

2013-12-09 @ 00:33:21
URL: http://www.kerstinsfoto.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se