På tal om grått...

...så hittade jag den här våningen där alla väggar är målade i grått! Och med inslag av... mullvad-kaffelatte-nougat i möbler och textilier! Våningen är mustigt... och i mina ögon nästan lite svulstigt inredd med influenser från Marocko. Kanske inte riktigt min stil och inte heller vintagemöblerna men jag tilltalas ändå av känslan man får och så tycker jag om den långa hallen. Oftast brukar de vara så mörka men här är det mängder av fönster och det ger ett mäktig intryck med alla gardinerna. Fint! Jag har valt ut de bilder som jag tyckte bäst om men för att få en riktig uppfattning och särskilt om det här med svulstigheten finns det fler bilder här.
 
 
 
 
 
 Via Freshome

Kommentarer

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se