Bråkig kollektion

Jäklar i min låda så snygg kollektion Ikea kommer att släppa i februari. Man får säkerligen hålla sig framme om man vill ha en bit av den här kakan för det är en begränsad upplaga som Ikea tagit fram i samarbete med ArtRebels. Bråkig, som kollektionen heter är en blandning av ny design och remixade Ikeaprodukter och här kombineras furu, plywood och koppar med pastellfärger och grafiska mönster. Redan nu hos Ikea Fans kan man se bilder på Bråkig och visst tycker jag en del mönster och modeller känns bekanta från andra fabrikat men vad gör det... kollektionen är ju superfin! Det är kul att ha något att se fram emot... och det är inte så långt till februari!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lissen

Riktigt fint, nu vet jag en som kommer att åka till Ikea i februari. Är rätt långt mellan gångerna för mej, fast jag har supernära.

Ha det så gott och kram.
// Lissen

2013-12-12 @ 19:44:44
URL: http://lissento.blogg.se
Postat av: Anna-Karin

Ja men det är ju knappast det första IKEA kopierar ;-) Älskar porslinet!

2013-12-15 @ 17:15:37
URL: http://nancyandi.blogg.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se