Vitt mot vitt

Oj, vilket uppehåll det blev här då! Ja, nu får jag nog allt ta mig i kragen! Nu när våren kommit... även om man inte tror det vissa dagar... så börjar man se och tänka uteliv och något som stört mig länge är vattenslangen på framsidan av huset. Hur snyggt är det med en tråkigt grå eller grön eller orange slang som ögonen faller direkt på? Inte alls! Så nu har jag klickat hem denna vita skönhet från Garden Glory, köpt på rea hos House of Hedda. Kommer att bli så bra mot vårt vita hus!
 

Kommentarer
Postat av: Kerstins foto

Åh, den var verkligen toppen. Undrar om jag får maken att byta ut vår? ;)
Här har våren gjort en stark framryckning. Mycket av snön har smält bort (eller regnat bort) och nu ligger det kvar det som snöröjningen stjälpt upp i stora högar. Snödroppar, krokusar, scillor och vit-och blåsippor har kommit upp. Även om den stora explosionen inte kommit än så finns det lite att njuta av i alla fall. Ljuvligt är bara förnamnet för vintern har känts alldeles för lång.
Antar att det börjat grönska hos er nu?
Ha en finfin helg, hoppas att den kommer med sol och värme.
Kram

2013-04-26 @ 02:04:27
URL: http://www.kerstinsfoto.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se