Läderfabriken

Jag har tittat på de här bilderna om och om igen sedan jag hittade dom här och jag hittar nya detaljer som tilltalar hela tiden. Titta så vackra fönster! Och stolparna... och balkarna i taket! Och jisses så snygga lampor! För att inte tala om möblerna! Kan bli lång lista om jag fortsätter! Jag har ibland lite svårt att ta till mig den industriella stilen som är så inne att inreda med nu för jag har svårt för om det blir för rufft och framför allt för slitet men det här... jajamen, det sväjer jag med hull och hår. Det här är fint, det! Och nytt förstås! Den före detta Läderfabriken vid Järlasjö strand som också under åren rymt både ättiksföretaget Th. Winborg & Co och de Lavals Ångturbin byggs nu om till lägenheter av Oscar Properties. Men håll med om att det är snyggt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria Westerlund

Balkongen och takterassen - jag säger bara wow!!

2012-11-05 @ 10:31:26
URL: http://miawinredning.blogspot.com
Postat av: Jennifer på Fashioncut

Hej!
Ska ta och flytta hemifrån för första gången (!) och har lite problem med inspiration eftersom det är en liten etta med kokvrå på 26 kvm jag ska ta mig till. Skulle du kunna lägga upp ett gäng bilder för inspiration? Har så svårt att hitta något på internet!

2012-11-06 @ 12:05:33
URL: http://www.fashioncut.blogg.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se