Hur sover man bäst

Sovrum igen! Nu testar vi med sängarna åt ett annat håll här hemma och i rummet som så fungerar det bra! Men en undran jag har är... sover man sämre åt vissa väderstreck? För jag sa till min man idag att i två nätter nu har jag vaknat flera gånger... och då sa han att det var likadant för honom! Men vi får väl testa ett tag till för det kanske bara är ovanan! Och sänggavel har jag funderat på och ska nog ge mig på att försöka göra en med knappar för jag hittade en bra beskrivning här. Fast med knappar mer som på bilderna! Och lika hög! Nu... natti-natti!
 
 
 
Fotograf: Louise Billgert Clarion Källa: Clarion Hotel Post

Kommentarer

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se