Snälla tomten

Granen är köpt... skönt! Julklapparna är under kontroll men alla är inte inhandlade än. Typiskt, när man laddar och åker iväg för att köpa så är de antingen slut i den butiken eller så finns de inte på plats vilket innebär att det får det bli en tur igen. Jag som planerade så bra... trodde jag! Som vanligt i julveckan jobbar jag mycket vilket innebär affärstider varje dag så jag inte kommer åt att handla men jag får skicka min man i vanlig ordning. Men allt löser sig, visst gör det! Min önskelista ser ut så här, kanske den kan inspirera någon annan. Nu laddar jag för veckan...
 
Tolomeo från Artemides för vägg... den funger inte att sätta i snedtaket på kontoret som jag tänkte men till sovrummet. Ja tack, två stycken! Glasklocka som på bilden som jag lånat från Moltaz Design, örngott från Hemtex, Swedish Grace från Rörstrand, mattallrikar och assietter. Behöver en ny matservis i köket. Och så fårskinnet som jag alltid önskar mig!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Fina saker! Swedish grace är så vackert porslin.

2012-12-17 @ 09:42:33
URL: http://tankebubblor.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se