Letar skrivbordslampa

Jag har tänk att bara ha en till våra två skrivbordsplatser på kontoret och funderar på om det går att ha en i snedtaket ovanför skrivbordet så man slipper ha den ståendes på. Med en lång arm så man kan dra ljuset dit man vill. Jag är väldigt förtjust i Örsjös lampa PJ som hade varit perfekt men den känns lite för stor just där. Så kom jag att tänka på Artemides Tolomeo som jag också gillar, hade för mig att det fanns en vägghängd också och... jodå, visst gör det! Den är ju perfekt då den går att vrida och vända åt alla håll och den känns nättare än Örsjös. Nu ska jag bara hitta någon som har den inne i butik så jag se den "in real". I svart! Annat då... några tips? Shoot...
 
 

Kommentarer
Postat av: EM

De är båda mycket snygga lampor. Var inne på en stor lampshop häromdagen och hittade massor av snyggt. Det lönar sig nog att gå till en sån stor om man inte riktigt vet vad man vill ha. Vi tog sista ex av en "spejsad" kökslampa. Tänk så glad man blir...

2012-08-23 @ 16:49:47
URL: http://elsamariannes.blogspot.com
Postat av: Mrs. b

Om du bestämmer dig för den - hör av dig så kan jag tipsa om var jag köpte vår golv-Tolomeo billigare (har inte den tyska butiken i huvudet just nu).

Den är så fin!

Svar: Ja, visst är den fin! Tror att den skulle bli jättebra i snedtaket. Jag tar gärna tips om butiken som säljer Tolomeo, jag tror faktiskt att du har tipsat mig för längesedan då du köpte din men jag kommer inte heller ihåg vilken butik det var.
Irene

2012-08-23 @ 18:18:29
URL: http://mrsbandco.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se