Jo men visst.. jag är här!

Jag blir lite full i skratt när jag ser att jag är med på framsidan på Blogg.se med detta inlägg och så står det "...nu har Proforma tagit sig ur bloggkoman". Jomenvisstharnimärktdet, här duggar inläggen tätt... haha! Men det är ganska skönt att hålla kvar semesterkänslan i kroppen och just därför visar jag ett par bilder till hemifrån mig, denna gång på altan i skymningen. Dom tog jag en kväll när vi hade haft vänner över på grill. På bilden längst ner till höger ser man början till förändringen på altan. "Fönstren" (skymtas via länken) vi hade över det låga staketet är nu ett minne blott! Istället kom en ny överliggare på plats som jag laserat ner i samma färg som möblerna, finfint! Nu ska bara kryssen på första bilden bort också. Och så är det så mysigt med ljusslingan från Granit, jag älskar den! Synd bara att den inte kommit till användning fler gånger denna sommar... ja vädret, ni vet!


Kommentarer
Postat av: anness design

Så mysigt ni har det. Fina utemöbler och fint med belysningen!
Tack för ditt grattis Irene.
Kram Anne

2012-08-14 @ 23:07:12
URL: http://www.anness.se/blog
Postat av: millandante

Hihi... jämfört med mig så bloggar du gööörofta;)
Himmel så fint du har det!!! Och jag skriver det för andra gången ikväll, VARFÖR har jag ännu inte kommit till skott och köpt Granits ljusslinga???? Så mysigt!!

Kram och godnatt:)

2012-08-14 @ 23:27:28
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: odd brown bird

Men gud va läckööört! Skulle lätt kunna copycata rubbet faktiskt.

Kram Eva =)

2012-08-15 @ 14:37:41
URL: http://www.oddbrownbird.com

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se