Skäms Telia!!!
Idag har vi varit hos sonen för lite fix i nya lägenheten. Tyget till soffan hade kommit så det har vi hjälpt honom att sätta på och skrivbordet som vi sågat till har också kommit på plats. Så har vi fixat i garderoberna så allt får plats. Om ett par veckor kommer bänkskivan till köksön som vi håller på med... för matplats och fler skåp. Det gäller att tänka kvadratsmart som Ikea säger och ta tillvara varje utrymme maximal i den 38 kvm lilla lägenheten, utan att det känns för trångt. En liten glimt visar jag från köksdelen. Hitom mot väggen till vänster kommer köksön att stå och dela av köket mot vardagsrummet. Det tar sin tid att få ordning men fint kommer det att bli!
Oh så roligt med en ny tom lägenhet!!:) Ser fräscht och fint ut!!
Kram
Håller med, 20 dagar för att fixa felet låter ju inte sant. Man undrar lite hur hela arbetet gått till.
Men skönt att ni nu har en hel lina igen!
Så roligt med lägenhetsfix!
Det är skandalöst att det ska ta så långt tid. Jag skulle överväga att byta bolag, det kan bara bli bättre. Dyra är dom också, vi använder Tele 2 till fast telefoni och sänkte därmed månadskostnaden rätt mycket.
Det ser jättefint ut hos sonen, med dig som mamma lär det bli en kanonfin lägenhet när det är klart. :)
Ha en fin måndag.
Kram
Blä för Telia. Kul att se dig! :-)
Hej!
Nu var Telia här igen, om du minns senast? Jag vill bara beklaga över den enorma avhjälpningstid som har drabbat dig. Nu under sommaren så har vi haft ett extremt felflöde till grund för åska och regn och alla våra tekniker har jobbat så mycket de bara kan.
Jag vill att du kontaktar mig via länken nedan så kan jag lösa ett avdrag på nästa faktura. Du ska ju givetvis inte behöva betala för något du inte haft :)
Med vänlig hälsning
Christoffer Svensson
Telia Kundservice
http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515