Schmetterling

Ett sådant fantastiskt väder som äntligen kommit, helt otroligt! Och så lagom till denna helgen när många är lediga flera dagar. Själv har jag jobbat idag men är nu ledig fyra dagar och det ska bli så skönt! Jag har fortfarande en envis förkylning som inte vill ge med sig men ni vet ju hur det är... man jobbar ändå, passar barnbarn och allt annat och tillåter sig inte att vila men nu så, nu ska jag bara ta det lugnt och njuta i sommarvärmen! Och på tal om sommar och allt som hör till... den här lampan tycker jag är så söt! Surret av nattfjärilar kring en lampa kvällstid är lite läskigt eftersom just den fjärilen inte är en favorit men de här sötnosarna får gärna surra på! Ljuspoeten Ingo Maurer står bakom designen och om ni kommer ihåg så är det han som även gjort den här lampan. Ingo Maurer är från Tyskland och på tyska heter fjäril "schmetterling" och därför har lampan fått det namnet också! Önskar en en skön helg i sommarvärmen. Min man kommer hem från Kina imorgon, där har de haft 25-30 grader... fast det har vi ju också nu! :)



Kommentarer
Postat av: milla-andante

Såg precis inlägget med skylten "ogräs" hahaha... en sån måste jag ha!!



Vila och värme till dig nu Irene!!

Kram:)



2011-06-03 @ 23:17:39
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Carolina

Vilken söt lampa! En liknande skulle man ju faktiskt kunna försöka sig på att göra själv, den du visade tidigare däremot blir svårare, sjukt inspirerande är det iaf!

2011-06-06 @ 07:22:02
Postat av: Annika Wegstedt

Hej! vad intressant din blogg är. kommer definitivt läsa din blogg igen! :p Hoppas du har en trevlig helg (:

2011-06-30 @ 10:04:20
URL: http://jade.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se