Härlig midsommarhelg!

Nu är jag tillbaka efter flera dagars firande med både födelsedag och midsommar! Mamma var fruktansvärt nöjd med allt... maten, dukning, presenter och alla gäster som kom. Det känns nog lite extra i ett "gammalt" hjärta att vi var så många som uppvaktade. På torsdags kväll efter kalaset var det bara att försöka sova några timmar innan det var dags att jobba igen, på jobbet alltså. Där slutade jag klockan ett och blev hämtad av min man och vännerna och vi åkte som vi alltid gör ut till havet och dukade upp sill, potatis och "den lille" på en klippa och där satt vi och njöt några timmar. Total avslappning var det och det var precis vad jag behövde! Som brukligt avslutades midsommarafton sedan med grill hemma hos oss på kvällen. Jag trodde jag skulle vara tröttare men det var bara skönt att få ta tag i trädgården idag så vi var ute i hela sju timmar och jobbade. Klart jag känner mig mör i kroppen nu och jag får säkert lite träningsvärk imorgon men det tyder ju bara på att jag använt delar av kroppen som inte används så ofta. Rabatten jag visade här om dagen är nu omgjord och jag ska visa bilder på hur det blev. Så länge bjuder jag på lite buffémat... mitt i bland all in-och utredning.


Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

Vilken härlig midsommar du har haft, maten ser verkligen jättegod ut!

2011-06-26 @ 08:33:12
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Kerstin

Åh, det där såg riktigt gott och frestande ut. Ni har en fin tradition där med att åka ut till klippan, det gillar jag. :)

Själv åkte jag på en förkylning så midsommaraftonskvällen tillbringade jag på soffan under dubbla filtar och frös som en hund.

Titttade in till Sandra på Inspirera mera och såg att hon gjort ett inlägg om er trädgård. Om du inte har sett det så finns det här: http://inspireramera.se/2011/june/hemmabyggda-spaljeer.html

Ha en fin dag.

Kram

2011-06-26 @ 14:42:37
URL: http://www.kerstinsfoto.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se