Var bor du?

Sommar är ju så mycket förknippat med trädgård och blommor och jag läser en del trädgårdbloggar också... utöver alla inredningsbloggar. Det finns så mycket inspiration att hämta även där om både planering, växter och trädgårdsdesign. Det som ibland kan vara lite lurigt är att veta vad som trivs bäst just där man själv bor eftersom alla växter inte trivs överallt och då får man använda sig av en zonkarta. Men nu kommer vi till det fiffiga också! Hos Hillevi som har bloggen "Tankar från trädgårdsmästaren" finns en lista med uppdelning efter zoner och där man kan lägga till sin blogg i den zon man själv bor i. Man behöver inte ha enbart en trädgårdsblogg utan det räcker om man har "en trevlig blogg med en del trädgårdsinspiration" och det är vi ju många som har, eller hur! Så lägg till din blogg du med om du känner att det stämmer in på dig. På så sätt kan vi hämta ännu mer inspiration från varandra vilket är toppen! Bra idé, trädgårdsmästar´n!




Kommentarer
Postat av: Homestylist

Fin fjärilsbild!

2011-07-03 @ 01:23:52
URL: http://homestylist.blogg.se/
Postat av: millandante

Mycket smart! Jag ska dock INTE lägga till min lilla bakgård i den listan...hehe

Fin bild!!



Kram

2011-07-03 @ 10:43:54
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Smsa Låna

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-20 @ 02:26:35
URL: http://smsalåna.nu

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se