Trädgårds(altan)fundering nr. 3

Ibland känns det som om funderingar aldrig blir annat än just funderingar!

Förra året var jag inne på att skaffa något till altanen på framsidan men kom
aldrig till skott. Nu har jag tagit upp tankarna igen... och de är väl i princip dom samma,
med två adironstolar eller något liknande. Å andra sidan har jag också börjat fundera på
om jag vi inte ska ha bord och fyra stolar istället. Då vi kan sitta där och äta om vi vill
och har då utsikt åt ett annat håll. Kanske skulle den här gruppen från Rusta passa då!
Priset är för bordet 1299 kr och stolen 799 kr fast jag har för mig att jag tidigare
sett ett paketpris på 3995 kr så det bör nog kollas upp i så fall!
Inte helt olik den här!





Måste bara passa på att tacka för fina förslag om köksträdgården. Jag ska
absolut kolla vidare på det här med pallkragar för någon typ av action vill
jag ha i grönsakslandet, det ser alldeles för platt och tråkigt ut som det är!

Kommentarer
Postat av: Lotta

ja, här planeras det hela tiden. Men tyvärr blir bara hälften gjort;)

Behöver mer tid och pengar, samt att få igång gubbens lust. För renovering alltså;)



kram Lotta

2010-04-15 @ 16:43:05
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: isa (gästbloggar på furnish)

Dom där nyheterna är bra snygga!! du har rätt det är ett paketpris och kommer att finnas i paketpris i gen ;) jag jobbar på rusta :)

(fast är mamma ledig nu..) man vet att det kommer komma paketpris på dom i gen ;)

2010-04-15 @ 22:13:24
URL: http://furnish.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se