Award

För länge sedan fick jag denna fina "splash award" från Lissen! Tack snälla goa du!
Och tack för alla dina vackra bilder och dina väl genomtänkta ord vilket ger en dubbel upplevelse.
Jag skickar genast tillbaka en award till dig just därför...




... samt till följande bloggare:

Andante... Milla
för att hon sprider så mycket (livs)glädje och mys, fina bilder och fint pyssel.
Verkar vara en jättego och ödmjuk människa.

Lotenlind
för mycket inspiration. Pigg och glad tjej med många bollar i luften när det gäller
att göra om hemma. När vilar hon egentligen!? Men mer till oss just därför!

Lundins nya hus
för så mycket humor och personlighet, jag skrattar många gånger om!
Verkar vara en kul tjej som verkligen bjuder på sig själv!
Undrar om hon vet att jag läser hennes blogg!?? :)

Hemmabloggaren
för snygga bilder och sköna funderingar både från henne själv och från hennes barn,
underbart goa inlägg.

Kerstins Foto
för fina bilder! Kerstins blogg har jag följt ända sedan hon började kommentera hos mig!
Verkar vara en genomtrevlig tjej i min ålder... vissa fastnar man lite mer för!

Lev Livet Leende
Ja... men ni hör ju av bara namnet! En sådan härlig inställning och en härlig blogg!
Kolla in butiken också, länk finns på hennes blogg. Elisabeth har verkligen hittat sin nisch!

... och så Lissen då!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tack snälla du, vad glad jag blir.

Ja visst är det så att vissa fastnar man lite mer för. Som jag gjort för dig också. :) Har ju följt dig länge, t o m före jag startade min egen blogg. Tack för att du hängt kvar hos mig. ;)

Ha en härlig dag.

Det ska jag ha. ;)

2009-10-31 @ 14:38:43
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com/
Postat av: Lotta

Tack snälla Irene! Jisses, så glad jag blir:) :)

Jag har ju inte ens bloggat i 1år, men det är så otroligt roligt med alla underbara bloggvänner man har fått. Och din blogg följer jag ju "slaviskt" ;)

Há en bra Lördagskväll!

kram kram

2009-10-31 @ 16:39:24
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Maria

Åhh tack snälla! Vad gullig du är. Jag blir jätteglad för dina snälla ord.



Jodå, jag har sett att du varit inne hos mig och lämnat kommentar hos mig. Jag kikar in hos dig ibland jag med. Tyvärr är jag så stressad när jag kikar runt att jag sällan hinner kommentera själv. Måste bättra mig där.



Tack snälla du det värmde.



Berättar om det imorgon på min blogg.



Kram Maria

2009-10-31 @ 17:49:01
URL: http://lundinsnyahus.blogspot.com
Postat av: Anonym

Åhh tack snälla! Vad gullig du är. Jag blir jätteglad för dina snälla ord.



Jodå, jag har sett att du varit inne hos mig och lämnat kommentar hos mig. Jag kikar in hos dig ibland jag med. Tyvärr är jag så stressad när jag kikar runt att jag sällan hinner kommentera själv. Måste bättra mig där.



Tack snälla du det värmde.



Berättar om det imorgon på min blogg.



Kram Maria

2009-10-31 @ 17:49:26
Postat av: milla-andante

Åh nu blir jag nästan generad av dina fina ord... tack goa du!!! Det värmde!!!

KRAMAR

2009-10-31 @ 18:34:02
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Lissen dansar in !

Goaste Irene tack för dina ord. Det betyder mycket att få uppskattning och jag vill ju att mina ord och bilder ska komplittera varandra.



Dessutom att följa varandra över längre tid, binder samman vänskapsband här i cyberrymden.

Du vet ju att jag tycker om att se och läsa dina inspirerande inlägg!

Kram min vän ♥♥♥

2009-11-02 @ 11:09:40
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: hemmabloggaren

Tack snälla underbara du, den kan jag leva på en evighet! Alltid lika trevligt att klicka in hos dig för du upprepar dig aldrig och det är en konst faktiskt. Kram kram.

2009-11-02 @ 15:35:41
URL: http://hemmabloggaren.blogspot.com

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se