Utmaningar... igen!

Väldans vad det trillar in utmaningar här, nu har jag fått igen!
Samma utmaning kommer från två håll... Miss Fixtrix och RoomDesign.

Regler:
Bloggaren skriver 8 fakta/ (o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg
om sina 8 fakta/ (o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

1. Älskar kaffebröd, får bestämma mig - antingen eller... finns inget mellanting.

2. Avskyr när saker ligger överallt, var sak på sin plats är mitt devis!

3. ... fast jag städar inte så ofta som jag borde.

4. Dricker alltid minst en kanna vatten under kvällen.

5. Älskar glass med choklad och nötter.

6. Typisk nattmänniska, får tvinga mig i säng (fruktansvärt morgontrött)

7. Nagelbitare så jag kör sedan 10 år tillbaka med fejknaglar (akryl)

8. Kan inte gå utanför grinden utan att ha gjort i ordning håret och sminkat mig
... att gå till affären osminkad t.ex. är inte att tänka på!

Vad säger ni om det... haha!

Jag har valt ut 8 stycken att göra den här utmaningen, vill ni dessutom göra nästa också går det
alldeles utmärkt, valet är erat och... givetvis frivilligt

Rosa Maränger
Bokmalen
JennyK
Dahlarna
Inspirera
Pyssliga Jakobs
Fyra i huset
Skönt hemma



Den här fick jag från Jerry med bloggen Tendency

Det är den där man ska plocka fram 6:e bilden ur 6:e mappen.
Den har jag redan gjort men som tur är sparar man ner många bilder till bloggen så 6:e mappen
är inte längre samma som det var utan nu är det en mapp med bilder från Anthropologie.
Så denna bild har jag inte fotat själv, räknas det...?


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Å, vad kul att få veta lite mer om dig!! Jag antar utmaningen nån gång under dagen...

Kramen, Maria

2009-02-11 @ 12:17:00
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: isabels värld

Vilken rolig läsning! Hög "igenkänningsfaktor"!! Jag vägrar också gå utanför dörren osminkad och rufsig i håret. Samma känsla som om man skulle ge sig ut naken tror jag =) Nattmännsiska är jag också. Verkar vara ett återkommande drag i bloggvärlden =) kram Pernilla

2009-02-11 @ 14:19:57
URL: http://isabelsvarld.blogg.se/
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Kul att få veta lite mer om dig! Kram

2009-02-11 @ 15:11:56
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Det är ju en hatkärlek till utmaningar men det är faktiskt roligt i slutändan att veta mer bakom personen som har bloggen. Ha en skön kväll!

2009-02-11 @ 17:26:33
URL: http://www.missfixtrix.com
Postat av: InneoUte-Malin

Kul att läsa! Oj vad du måste kissa mycket på nätterna... ;-)

2009-02-11 @ 18:04:29
URL: http://inneoute.blogg.se/
Postat av: Annette

Kul att veta lite mer om dig :-) Tre påståenden kunde lika väl varit skrivna av mig : 2, 4 och 6.



Kram Annette

2009-02-11 @ 21:53:18
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se