Vill bara säga...

TACK alla ni som skriver kommentarer och till er som läser min blogg! Det värmer verkligen!
Jag har i några år läst många bloggar men aldrig kommenterat själv, varför vet jag egentligen inte.
Jag förstår hur mycket det betyder nu när jag har en egen blogg. Så fortsätt gärna skriva, vad som helst,
du behöver inte vara en författare.
Sedan jag startade här för några månader sedan försöker jag själv lämna lite spår från mig hos er andra,
så vet ni att jag har tittat och läst.
Jag själv blir verkligen inspirerad av det ni skriver och det är roligt att få tips och se olika lösningar.
TACK igen, önskar er en trevlig helg!


Blomman är till er!




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Håller med, det är alltid lika roligt med kommentarer ändå fast det bara är nått enstaka ord. Det värmer verkligen. Ha en bra helg du också!

Kram Rebecka

2008-06-28 @ 14:49:31
URL: http://roomdesign.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se