1 vecka kvar

Åh, vad skönt att denna veckan var gjord, bara en vecka kvar till semestern. Ledig 5 veckor och ingenting planerat, allt är som en oskriven bok för mig att fylla i. Oj, vad poetisk jag blev där...

Fast lite har jag nog tänkt att göra. Skulle gärna vilja åka ner till Köpenhamn och gå och strosa, kanske plöja igenom en del inredningsaffärer. Skulle också passa på att hoppa in på ILVA på vägen ner för jag har inte varit i Malmöbutiken än. Vi var på ILVA i Danmark för några år sedan och köpte matsalsstolar i svart skinn och dom är vi fortfarande jättenöjda med.



Nu vill jag kolla vad de har för matsalsbord. Har sett några som är intressanta, är bara lite fundersam på hur det är med lackerat bord. Blir det lätt repigt och fult?






Tänkte också köpa på mig några små ljuslyktor. Dom här är så fina att ställa på räcket ute på altan.
Och dom är billiga också, 19.50 styck så man kan ju köpa många.




Önskar er en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad roligt det lät med en tripp till Ilva, synd att man själv inte har vägarna förbi malmö. Kram Sandra

2008-06-14 @ 06:55:28
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Ellas Inspiration

Härligt med semester och Ilva!

Tack för dina gulliga ord om mitt lilla blomsterarrangemang!



Ha en skön lördag!



Kram Karin

2008-06-14 @ 08:10:56
URL: http://ellasinspiration.blogg.se/
Postat av: Hanna-Sofia

Härligt med så lång semester, själv ska jag bara ha två veckor med start på måndag.

2008-06-16 @ 17:29:16
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se