Skål

Har tidigare skrivit om Herstal och ramlade nu på denna snygga lampa från dom. Ni vet ju att jag är ute efter en lampa till sovrummet. Nu passar ju inte denna så bra där men jag fastnade verkligen för den! Undrar var jag kan ha en sådan...*ler* och *kliar mig i huvudet*




Tittade också runt lite extra noga på sidan då jag är ute efter skålar, en passande för sallad och en för snacks, typ chips. Jag har nämligen presentkort både på Cervera och Duka som jag vill "bli av med".
Har haft dom ett par år nu och det är konstigt egentligen, så mycket som man alltid vill ha
så har jag ändå inte fått använt dom än. Det är som om man tänker att det ska vara
något alldeles speciellt som man ska köpa då.
Nå väl... jag hittade faktiskt några skålar som jag tycker om så
det blir nog till att ta en tur till stan någon dag.





Vaser och ljuslyktor finns också i samma färger och mönster, snyggt!








Kommentarer
Postat av: tina

Jag var inne på Ellos sida nyss,de verkar inte finnas längre i lager.När vi beställde igår låg de på Hem/möbler/förvaring...men som sagt..de verkar vara slut...igen =(.Jag har väntat på att de skulle få in dom,så jag hade nog tur som beställde igår!



Hoppas de kommer in snabbt igen,om du hade tänkt beställa!



Ha en fin dag/tina

2008-07-02 @ 12:10:57
URL: http://tinaminastina.blogg.se/
Postat av: Isabels värld

Cool lampa och vilka fina skålar och vaser!! Är det ok om jag länkar till dig? Hojta annars. Ha det så bra! kram Pernilla

2008-07-02 @ 12:34:58
URL: http://isabelsvarld.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja lampan var fräck:) Ja du...var ska du ha en sådanler Funderar...



Kram

2008-07-02 @ 15:06:55
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se