Lind DNA

Vad kul det är när man hittar fina saker som man gör hos danska Lind DNA! Företaget drivs av systrarna Mie och Bine Lind och produkterna tillverkas framför allt i läder men också kombinerat med andra material så som metall och trä. Återvunnet läder är slitstarkt, värmetåligt, vattentätt och lätt att rengöra! I sortimentet finns allt från underlägg, tidningsställ och olika fodral till galgar, klädstänger, hyllor och bord. Nu kommer en hel drös med bilder, alla utan inbördes ordning och ännu fler finns förstås på hemsidan!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sist men inte sämst... för dig som har en Compinibili hurts från Kartell kan jag tipsa om det här fina underlägget som man kan lägga på toppen om man vill förändra utseendet lite. Tror bestämt jag ska beställa ett sånt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Håller precis på att köpa mig en vit Charles Eames rocking chair, men nu blev jag ju helt förälskad i denna svarta! SÅ SNYGG! Och kostar säkert därefter ;)

2015-04-21 @ 21:12:13
URL: http://johannaarntzen.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se