On the move

"Ursäkta uppehållet"! Det har varit en vecka med långa dagar, sent hemma och ingen tid för annat. Fullt upp med andra ord men nu är jag här igen. Idag släpptes nyheten om Ikeas PS-kollektion 2014. Designteamets kärna består av 15 formgivare från olika delar av världen i samarbete med fem formgivare från Ikea. Kollektionen heter On the move och fokuserar på flexibel design för ett urbant liv. De 50 produkter som kollektionen innehåller baseras på att människor lever i städer på mindre ytor och flyttar oftare. Den är skapad för människor i rörelse, med design som förenklar livet och maximerar ytan. Det här är något av det som föll mig i smaken men om det leder till något köp får vi se efter säljstart den första maj. De lilla runda förvaringen ska jag i alla fall ta mig en närmare titt på!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se