Jag vann

Igår vann jag min första auktion på Tradera! Nån timme innan den gick ut la jag ett bud och nån minut innan hann jag lägga två bud och sen så var det mitt! Jag har blivit så förtjust i Stig Lindbergs serie Domino och detta var mitt första fynd till samlingen, ett askfat. Och med första så menar jag att om jag kommer över fler till ett skäligt pris så ska jag försöka skaffa mig åtminstone ett fat till, det större. Drömmen vore förstås en vas också (den raka tubformade) men jag har sett att prislappen kan bli rätt så hög på den så där handlar det nog mest om tur om jag lyckas hitta en sådan till bra pris. Håll nu tummarna att fatet är helt när det kommer till mig!
 
Bild lånad från Bukowski Market

Kommentarer
Postat av: Kerstins foto

Grattis till fyndet! Riktigt läckert och jag förstår att det faller dig i smaken. Hoppas att du får chans på fler så du får en samling. :)
Hoppas att du har det gott.
Kram

2014-06-10 @ 01:13:00
URL: http://www.kerstinsfoto.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se