Radiant Orchid - Årets färg 2014

Nytt år och med det nyheter, förstås! Fast den här har vi vetat om ett tag men nog så aktuell i och med att det gäller årets färg, 2014 utsedd av Pantone Color... Radiant Orchid! En lite omtvistad färg kanske... antingen gillar man den eller inte! Lila hade jag en del förr men är en färg som fallit i glömska hos mig, jag har den aldrig här hemma nu för tiden. Men hör och häpna, i höstas köpte jag ändå en lila vas som jag då tänkte skulle komma till användning framöver. Vi får väl se hur det blir med det, jag tyckte i alla fall att det var ett kul sammanträffande! Gillar du lila?
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lila är en färg som jag inte fixar alls. Har dock en väldigt mörklila tröja. I hemmet inget och så kommer det nog förbli ;-)

2014-01-03 @ 20:38:36
Postat av: Anna-Karin

Lila är en färg som jag inte fixar alls. Har dock en väldigt mörklila tröja. I hemmet inget och så kommer det nog förbli ;-)

2014-01-03 @ 20:39:00
URL: http://nancyandi.blogg.se
Postat av: millandante

Det var ju lustigt... första julen på flera år som jag inte piffat med lila... får nog göra det om 11 månader igen hihi;)

Kram och god fortsättning!
Milla

2014-01-04 @ 19:00:35
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se