Tisdagsfint

Det här är en fin sekelskiftestrea som ligger i Linnéstaden, Göteborg och är ute till försäljning just nu via Fastighetsbyrån. Det är sådant här jag fastnar för... vitt, lite svart och helt neutrala färger som är så vilsamt för öga. Den är totalrenoverad med allt igenom påkostade material. Entrén ligger en halvtrappa ner och har högt i tak, kolla in fönstren så vackra... och djupa! Och kolla också in det söta, söta barnrummet! Och så lade jag märke till mattan vid soffan, kan det möjligen vara den här? Annars är det ju bara fina dyrgripar och väldigt smakfullt inrett! Fler bilder hittar du här!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ambienti

Ja, visst är det den mattan! :) Väldigt snyggt och smakfullt! Älskar färgerna, materialmixen och den personliga känslan...
Ha en fortsatt skön vecka!
Kram
Christina

Svar: Ja, det måste vara den mattan! Jag har faktiskt beställt den själv men får vänta en hel månad då den tydligen var slutsåld!Ha en fin vecka, du med!
Kram
Irene

2014-02-18 @ 23:02:05
URL: http://www.ambienti.se/blogg
Postat av: Kerstins foto

Wow, det här var nåt som tilltalar mig mycket. Vilket ljus det blir från fönstren, perfekt för den som vill fota inomhus. :) Mattan är jättefin och barnrummet....vilken liten karamell.
Ha en fin onsdag.
Kram

2014-02-19 @ 01:43:15
URL: http://ww.kerstinsfoto.se
Postat av: Johanna

Vet inte om lägenheten imponerade jättemycket men jag fastnade framförallt för barnrummet. Älskar skåpet och färgsättningen. /Johanna

2014-02-20 @ 07:05:13
URL: http://www.missfixtrix.com

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se