Här kommer mera Maiqen

Så fort dagarna går... det är så tråkigt när jag inte hinner med bloggen, hela fem dagar sedan! Men nu så! Om ni kommer ihåg var Linda Åkesson med på Young Designers på Formex. Hon gör mönster och motiv av QR-koder och min blogg är en del i ett par av hennes mönster, på bilden nedan finns det med i rosen och CQ [seek]. När man scannar av QR-koden så hamnar man alltså här på min blogg. Förhoppningsvis! Här kommer lite mer info... I första läget kommer motiven att tryckas på kökshanddukar, disktrasor, bordsunderlägg, posters och vykort. Framöver finns också planer på att bland annat skapa en tapet. Tänk så häftigt med koder på väggen, man skulle ha fullt upp med att kolla vart alla koder länkar till. Jag tycker det marockoinspirerade mönstret på bilden längst ner skulle vara hur fint som helst som tapet. Produkterna kommer inom en snart framtid att säljas dels genom Linda men även hos återföräljare och jag återkommer om det när jag vet mer!
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilderna är lånade med tillåtelse av Linda. Foto: Cecilia Jägenmark

Kommentarer

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se