Nu är det gjort

Nu är den värsta jobbveckan gjord även om två dagar återstår! Man hinner och orkar absolut ingenting när man, trött, är hemma vid halv åtta-tiden på kvällen och det är just därför det varit så tyst här på bloggen. Men sen ska jag var ledig i tolv dagar, ser fram emot denna paus mellan halvlekarna! Helgen har jag försökt hinna med allt som ska göras och nu är det bara lite städning kvar! Så... check på gran, skinka, klappar och julgodis! Och alldeles snart doftar huset gott av nytvättat golv också! För se på tisdag när jag kommer hem från jobbet, då ska jag lägga mina ömma fötter i högläge och bara njuta av att kommande jul. Trevlig fjärde advent...
 

Kommentarer

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se