Nyheter - House Docor

Jag har senaste tiden börjat snegla på House Doctor, jag tycker de har så mycket fint. Nu har jag absolut inga planer på att byta ut mitt hem till ett med mer "House Doctor-stil" men man kan alltid låta sig influeras och kanske så småning om slå till på nåt för en lite mer spännande inredning (som till exempel rullbordet på sista bilden... mums). I höst är det dessutom "tillåtet" att blanda stilar, det är ju det senaste inom heminredning! Så... lite lördagsgodis får det i alla fall bli i form av njutfulla bilder från House Doctor... alltid en början! Trevlig helg på er!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: millandante

LJUVLIGT, UNDERBART!! Love it! Jisses så mycket inspiration jag fick nu, liksom så ofta när jag kikar in hos dig Irene:) Ja, nu är det inte sååå ofta nu för tiden...;) Men väl så gott när det sker:)

Kram bästa du!
Milla

2013-09-14 @ 18:56:23
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Ambienti

Ja, House Doctor har många fina saker. Jag har alltid gillat de mönstrade pappersaskarna som man stänger med en liten knapp...Härliga bilder!
Jag försökt skicka en hälsning vid ditt inlägg från festen, men det fungerade tyvärr inte. Det såg verkligen läckert ut på bilderna! Och så genomtänkt in i minsta detalj...Det syns att du har lagt ner mycket tid och kärlek!:) Hoppas det blev riktigt lyckat!
Ha en fortsatt skön helg!
Kram
Christina

Svar: Tack för att du nämnde att det inte gick att kommentera på inlägget om festen. Av någon konstig anledning så var rutan "tillåt andra att kommentera" inte ibockad... märkligt! Hur som helst så var det en riktigt lyckad fest. Alla var nöjda... och då är jag det med! Fortsatt skön helg till dig med! Kram
Irene

2013-09-14 @ 21:39:41
URL: http://www.ambienti.se/blogg
Postat av: millandante

Kikar på bilderna igen...;)

Jo, visst har tankarna funnits på Nordic Design istället, men blev lite trött på tanken att de också kan lägga ner plötsligt... annars var det ett lockande alternativ hela tiden då jag körde via Signerat:)Jag lovar att hojta när det är dags hihi, inom kort hoppas jag:) Har jobbat som en tok senaste veckorna;) KRAM igen

2013-09-15 @ 07:46:12
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se