Gissa temat

Den här veckan har det inte hänt mycket här på bloggen, jag har haft fullt upp med förberedelser inför dagens kalas. Min dotter och jag  fyller år veckan efter varann och har alltid kalas ihop men i år får hon stå helt i centrum eftersom hon fyller jämnt. Vi bestämde innan hon och pojkvännen åkte på semester att vi skulle ha ett tema på kalaset och jag har för första gången på länge pysslat inför det. Vad roligt jag haft! Riktigt kul! Vi kommer att vara hemma hos oss eftersom vi har mer plats här och jag har ju verkligen blivit bönhörd för vädret är prefekt för att duka ute på altan, så glad för det! Då önskar jag er finfin helg så dyker jag väl upp här igen när allt är över. Och bilder utlovas! Förresten... gissa temat vi har! Inte så svårt, va!
 

Kommentarer
Postat av: Ambienti

Hoppas att kalaset blev riktigt lyckat! :) Och grattis till både dig och dottern!
Ja, det härliga collaget skvallrar ju om temat - ser fram emot att se bilder...
Ha en fortsatt skön helg!
Kram
Christina

2013-09-07 @ 22:33:24
URL: http://www.ambienti.se/blogg

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se