Sommarhus

Så vackert sommarhus! Det ligger i Spanien utmed nordöstra Kataloniens kusttrakter, vid Costa Brava-kusten ett snäpp ovanför Barcelona. Härliga varma och långa somrar samt milda vintrar, det är precis vad jag vill ha! Min man säger alltid att den dagen han blir pensionär (!) vilket han blir fyra år före mig ska han ut och reka i världen vart vi ska flytta när det så är dags. Jojo... vi får väl se hur det blir med det men hittar han ett sådant här hus så skulle jag nog ha svårt att säga nej! För i en så här vacker och avstressande miljö skulle man må prima, eller hur! Bilderna får tala för sig själv men uppmärksamma utemiljön som... förutom den ljusa inredningen... var det jag fastnade för. Trevlig helg till er alla!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ambienti

Det här huset hade jag verkligen inte heller sagt nej till...(även om det inte ligger i Italien :)...
Underbar inredning och utemiljö!
Drömma kan man ju alltid göra - och vem vet en dag så...
Ha en riktigt skön helg!
Kram
Christina

2013-07-27 @ 02:10:40
URL: http://www.ambienti.se/blogg
Postat av: Ida Nilsson

men gud så mysigt!

2013-07-27 @ 14:25:44
URL: http://idacnilssons.blogg.se/
Postat av: millandante

WOW!! Får en massa griller i huvudet när jag ser detta hus, så ljuvligt fint!

2013-08-04 @ 22:01:50
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se