En touch av Marocko

Så fort det går, redan inne i augusti! Man hinner ju inte med tiden och särskilt inte när alla dagar ser lika ut även om man gör olika saker varje dag på semestern. Det är väl bara att acceptera att det är augusti som gäller ett tag nu vilket innebär både kräftskiva och födelsdagar för oss framöver. Och jobb då... men det glömmer jag en vecka till! För företagare är det kanske värre med långsemester, det märker man inte minst på de mail som trillar in i en jämn ström och naturligtvis vill de synas på bloggen. Men där bestämmer jag själv vad jag vill skriva om för den ska inte vara en reklampelare för andra. Fast ibland trillar det in guldkorn som jag gärna lyfter fram och idag kom ett sådant mail. Företaget heter SidSid och säljer marockanska inredningsprodukter. Den svartvita keramiken därifrån är ju så vacker och fina sittpuffar i skinn. Kolla också in handfaten i mässing och koppar, makalöst vackra! Och så har de emellanåt Ben Ouarain-mattor som är så eftertraktade inom inredning just nu. En sådan skulle ligga fint i sovrummet! Enjoy... och hoppas ni haft en skön helg!
 
 

Kommentarer
Postat av: millandante

Ah, får kika in där, tack för det tipset!

Ska läsa ikapp nu och kolla vad du haft för dig under dessa härliga sommarveckor vi haft, hoppas du haft det riktigt riktigt bra vännen!!!

Kram kram

2013-08-04 @ 21:57:54
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se