Bild som inspirerar

Nu har jag gröna detaljer i vardagsrummet, det känns som det förstärker vårkänslan lite. Just grönt längtar jag efter när våren kommer... förutom ljuset och solen då. Sedan när sommaren och med den förhoppningsvis värmen kommit är jag inne på att ändra till petrol igen (har inte det minsta tröttnat på den färgen). Så fick jag se den här fint färgmatchade bilden och blev inspirerad att göra ett mischmasch av de två färgerna men kanske också plocka in lite brunt från vinterkostymen. Det skulle nog bli fint så där fram mot hösten...  vilken jag dock hoppas låter vänta på sig. Men visst är det härligt när en bild inspirerar...
 
Bild: Ceannis

Kommentarer

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se