Höstmysigt

Höstigt murriga färger från HM Home! Lin och stickat ger en fin och varm känsla till rummet, dags att boa in sig och invänta höstens mys framför brasan. Jooo... jag börjar faktiskt ana en skönt tanke där om att nå den känslan fast jag känner ibland att det är så lätt att bli uppstyrd av de grundfärger man har. Men grått och svart fungerar ju ypperligt till dom här färgerna och med något inslag av petrol också, kanske Det tar jag mig en funderare på! Något annat som jag funderar på är varför man har en längtan att mörka ner inredningen på hösten då man som mest behöver ljuset. Visst är det konstigt! Är det så med dig också? Har du någon teori om varför?
 

Kommentarer
Postat av: Lissen

Åh när det blir höst blir jag sugen på kuddar.
Både kudden med A:et och böckerna skulle passa så bra hos mej

2012-09-21 @ 19:00:06
URL: http://lissento.blogg.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se