På tur

Efter kontoret står sovrummet i tur att förnyas! Jag ska bara klämma in syrummet/gästrummet först, men hela hösten finns ju till förfogande så det ska nog hinnas med! I sovrummet har det varit grönt och vitt sedan vi flyttade in för åtta och ett halvt år sedan så jag känner verkligen för en förnyelse där. Sänggaveln ska kläs om eller så gör jag en ny, gardinerna ska bytas och allra helst skulle jag vilja ha en bänk med skåp under snedtaket. Där har vi nu öppna hyllor och jag säger bara... fy, vilken dammsamlare! Inte så stora förändringar med andra ord men jag tror det kommer göra mycket ändå och framför allt blir det mer lättstädat! Jahapp... dags att kavla upp armarna om man ska få nåt gjort!
 

Kommentarer
Postat av: anness design

Det är så roligt att planera allt som ska fixas. Värre är att riva och bygga om! :)
Kram på dig
/Anne

2012-09-06 @ 16:49:26
URL: http://www.anness.se/blog
Postat av: Singellivet

jag gissar att det är en hög ELLE-tidningar du har på bilden? :D

2012-09-10 @ 12:41:28
URL: http://singellivets.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se