Bloggforum 2012, del 1

Nu är jag hemma igen! Tänkte gjort ett inlägg igår kväll men jag var alldeles för trött för det. Konstigt nog så somnade jag inte förrän två på natten, det var väl för mycket som surrade i huvudet! Nu ska jag försöka samla ihop tankar och intryck från Bloggforum och de kommer i några inlägg framöver. Om man nu ska använda ett väl använt ord i inredningsbloggvärlden (finns inget bättre) för att beskriva de här dagarna så är det ordet INSPIRATION!!! För det har vi verkligen bjudits på och det har varit en spännvidd på allt från färg och produkter till entreprenörsskap och att göra business av bloggen! Så är det alltid kul att träffas "i köttet" som Karin Adelsjö uttryckte sig. Hon var presentatör och moderator första dagen och bjöd på flera goa skratt. På bilden några av talarna, från vänster till höger... Clara Lidström, Monika Ahlberg, Annakarin Nyberg, Frida Ramstedt och Karin Adelsköld.




Bilderna nedan visar mitt rum. Den fastlimmade knappen på hyllan funderar jag på om den har någon funktion eller om det bara är en kul installation, vad tror ni? Hur som, snyggt och fräckt hotell! Fler bilder på det kommer längre fram i ett eget inlägg.





Det här inslaget gjorde Västnytt igår kväll... om ni vill se.


Kommentarer
Postat av: DAHLARNA - Viktoria

Nu var du snabb :-)!

Har precis kommit hem & stupar nu i säng....

Kanonintressanta dagar & det var verkligen supertrevligt att få träffa dig "i köttet" igen ;-)!

KRAM!

2012-05-07 @ 22:39:05
URL: http://dahlarna.blogg.se/
Postat av: Lissen

Men så inspirerande med bloggträff och spännvidden på allt ni fick höra låter intressant.

2012-05-10 @ 16:42:30
URL: http://lissento.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se