Semesterdrömmar

Det blev visst ett glapp här på bloggen men nu är jag här igen! Glapp blev det också i kommunikationen mellan mig och vädergudarna för värmen har släppt sitt tag och nu är det... visserligen sol emellanåt... men kallt och blåsigt. Usch och fy! Visst börjar man tänka på sommarsemester när man får nosa på hur skönt det kan vara och man drömmer sig bort en stund. I detta fall ända till Mexico och Puerto Vallarta. Alldeles vid stranden ligger det här huset Casa China Blanca som man kan hyra. Om-man-har-råd, vill säga! Modernt och stram både inne och ute. Och vitt med svarta inslag! Precis som jag gillar. Tänk att mötas av den utsikten när man vaknar på morgonen. Eller slänga ihop något enkelt och gott till lunch i det köket! Och sedan slå sig ner på altan... ja, ni fattar va'! Kunde var't sämre! Den första bilden får starta upp vad som komma skall... med sol och blå himmel. Ja, tilllåt dig också drömma dig bort en stund! Trevlig helg!
























via Freshome

Kommentarer
Postat av: Linda

Ohalleluja vilket hus :) Hur läckert som helst! Hoppas allt är bra med dig!



Kram Linda

2012-05-05 @ 12:39:17
URL: http://alltochelleringet.blogspot.com
Postat av: Maria på inredningsvis.se

SÅÅÅÅ fina drömska bilder:)

jag har i min nya post enkla tips hur du får in facebook och twitter på din blogg:) Kolla in om du är intresserad.



LOVE Maria på inredningsvis

2012-05-05 @ 18:10:53
URL: http://inredningsvis.se
Postat av: Kerstins foto

Jag drömmer och jag lär nog få fortsätta med det. Det ser helt fantastiskt ut. Men drömma kostar ingenting så vill du mig nåt hittar du mig i drömlandet. ;)

Ha det gott.

Kram

2012-05-07 @ 00:28:34
URL: http://www.kerstinsfoto.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se