Nya tryck... och hembilder

Therese Sennerholt... igen! Älskar hennes tryck och ändå har jag inget på väggen än... knasigt, va! Det måste jag verkligen göra nåt åt... snarast! Idag släpper hon nya tryck och viss känns det som det är en röd tråd rakt igenom. Att saker och ting händer och att man inte alltid kan göra så mycket åt det utan det är bara att ta nya tag och börja om från början. Lite "spottainäven"... kaxa upp dig! Det gillar jag! Bilderna är stylade av Lotta Agaton och fotograf är Henrik Bonnevier.



Och visst har ni väl sett att det Sennerholtska huset är till salu? Kul att se att hon håller inredningen i samma stil som trycken, inte så oväntat heller, kanske! Hur som helst... jättesnyggt och naurligtvis har hon sina tryck på väggarna! I multum! Lite avis är jag allt! Här kommer några glimtar... Trevlig fredag och helg på er!











Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Underbara tryck och ett underbart hem!

Jag har heller inget av hennes fina tryck...men plötsligt kanske det händer ;)

Kramen.

2012-06-15 @ 12:53:56
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Gunilla

Jisses så länge sedan det var jag tittade in här, tidsbristen har gjort att jag inte alls har hunnit kolla andra bloggar:) Men nu är jag ett par veckor i Sverige så tiden finns, härligt!



Och wow det var ett underbart hem...och trycken ska jag kolla upp lite mer, de är ju grymt snygga!



Ha en fin dag

Gunilla från Singapore

2012-06-17 @ 10:00:17
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com
Postat av: Odd brown bird

Ja fy sjutton vad snyggt, vilken dröm.

2012-06-17 @ 15:13:01
URL: http://www.oddbrownbird.com

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se